Cztery pory roku z klubem Reese – Wiosna

Z lekkim opóźnieniem (potrzebowałam przerwy) zapraszam na kolejną porę roku wspólnego czytania książek z listy klubu czytelniczego Reese Whitherspoon.

Ogólne ramy wyzwania:

1. Podzieliłam całość na 4 pory roku – część 3 – Wiosna potrwa od 21 marca do 20 czerwca 2024. Obejmuje książki z klubowej listy z lat 2021 – 2022.

2. Książki na liście to książki wydane w Polsce – na życzenie w komentarzach mogę dopisać również te jeszcze nie wydane u nas.

3. Wyzwanie wspólne polega na wykonaniu jednego z trzech planów. Wiosenny wygląda tak:

MINI – 2 książki, jedna z każdego roku

MIDI – 5-6 książek

MAXI – 11 – 13 książek – komplet

Moja „Zima” zakończyła się prawie wykonaniem planu Mini, kończę drugą książkę. Ale ogólnie czytanie w lutym i marcu ogólnie szło mi bardzo słabo – w marcu nie skończyłam żadnej (!) książki. Mam wielką nadzieję, że zastój czytelniczy się skończył i ze słońcem i piękniejszą pogodą, wiosenna edycja pójdzie mi lepiej. Lektury z każdej grupy wstępnie wybrane 😉

Miłej lektury!

Dodaj komentarz